Beheer

MHASMO heeft jarenlange ervaring met het beheren van ICT infrastructuur, zoals werkplekken, beveiliging en dataopslag. Bij MHASMO kan je je infrastructuur met een gerust hart geheel of gedeeltelijk onderbrengen en laten beheren. Dit ook in samenwerking met ICT verantwoordelijken binnen jou organisatie. Als servicegerichte organisatie staat de klant altijd centraal. Al onze diensten worden geleverd met ruime ondersteuning, advies, support, bijsturing en servicelevels.

Ruime Ondersteuning

MHASMO beschikt over een multidisciplinair team van engineers, consultants en project medewerkers. Door de laagdrempelige manier waarop MHASMO haar klanten ondersteunt, is er altijd snel en direct contact mogelijk. Tevens heeft de klant hierdoor direct beschikking over een multidisciplinair team. Dit team biedt ondersteuning op onder andere de volgende ICT domeinen:

  • Linux
  • Windows
  • Networking
  • Storage
  • Cloud
  • Werkplekondersteuning

Support

Bij de ICT diensten van MHASMO kan je flexibele support abonnementen afnemen. Op deze wijze ben je zelf volledig in controle over de mate waarin een dienst uitbesteed wordt. MHASMO stelt in de basis voor al haar geleverde diensten monitoring in. Op deze manier kan proactief de performance van de geleverde dienst in de gaten worden gehouden en indien nodig actie worden ondernomen. Indien gewenst kan een omgeving ook volledig gemanaged afgenomen worden. Op deze wijze heb je als klant geen omkijken naar je ICT infrastructuur.

Bijsturing

Alle diensten van MHASMO zijn onderhevig aan periodieke evaluaties. Op deze manier wordt de kwaliteit van de dienstverlenging op een zo hoog mogelijk niveau gehouden. Overleg vindt zowel op strategisch, tactisch als operationeel niveau plaats. Bij ontevredenheid over de dienstverlening van MHASMO is direct contact met het management mogelijk. Uiteraard streeft MHASMO er met haar evaluatiemodel naar om issues op servicegebied voor te zijn.

Servicelevels

Op alle diensten van MHASMO zijn heldere serviceniveaus van toepassing. Op basis van deze serviceniveaus weet de klant exact waar deze aan toe is als het gaat om uptime en reactietijd op tickets. MHASMO stuurt actief aan op het halen van deze serviceniveaus.